Predstavljamo nove učitelje – Jelena Bajkovec

Promjene u učionici fizike su, nažalost, česte. Učenicima IV. osnovne škole fiziku već nekoliko mjeseci predaje nova učiteljica – Jelena Bajkovec. Razgovarali smo s učiteljicom Bajkovec, prvostupnicom fizike, kako bismo našim učenicima pobliže predstavili novo lice u školi.

jelena

* Kako ste se snašli u IV. OŠ ?

Mogu reći da sam se prilično dobro snašla u novoj radnoj okolini.

 * Sviđa li vam se raditi ovdje ?

Sviđa mi se rad u IV.OŠ., kolege su pristupačni i pomažu kada zatreba.

 * Koji ste dojam stekli o učenicima naše škole ?

Učenici su radoznali i zainteresirani za nastavu, pogotovo za pokuse. Veseli su i mali su istraživači koji su željni znanja. Vole surađivati na satu i postavljati pitanja vezana uz gradivo i svakodnevno primjenjuju fiziku u pojavama i radnjama koje uočavaju ili izvršavaju. U IV. osnovnoj školi ima puno više zainteresiranih učenika za dodatnu nastavu iz fizike pa bih ovim putem željela pohvaliti učenike koji su se plasirali na županijsko natjecanje iz fizike – Nikolu Pehneca, Emanuela Nižetića i Šimuna Ilčića. Jako sam ponosna na njih te se nadam dobrome rezultatu i dalje.

* Jeste li prije radili u školi ?

Radila sam u osnovnoj školi u Međimurskoj županiji, no zaželjela sam promjenu i stigla ovamo.

* Možete li ukratko usporediti iskustva ?

U svim školama su različiti učenici i različit je način rada s njima te drugačiji kolektiv. Žao mi je bilo što napuštam kolege u bivšim školama, no sretna sam i zadovljna s novim kolegama ovdje.

* Učenici uvijek žele znati ponešto iz privatnog života učitelja – što nam želite reći o sebi ?

Imam 27 godina, živim u Čakovcu sa suprugom i sinom. Svoje slobodno vrijeme posvećujem sinu i nastojim ga iskoristiti što kvalitetnije (igranje, pjevanje, šetnje i sl.). Isto tako volim popiti kavu s prijateljima ili pogledati neki dobar film.

Nadamo se da će učiteljica Bajkovec ugodna iskustva i dojmove zadržati i dalje. Želimo joj puno lijepih trenutaka u našoj školi te se nadamo da njezin dolazak znači kraj promjenama u učionici fizike.

tekst i foto: Rok Čepin, 7. a