Predstavljamo naše učenike – Anamarija Antolović

Anamarija Antolović iz 7. c je najbolja juniorska rukometna  vratarka Hrvatske!

Svakog dana prolazimo jedni pokraj drugih, poznajemo jedni druge više ili manje. Marija, Ana, Marko, Borna… Svi smo mi učenici IV.OŠ Varaždin. Osim školskih obveza koje obavljamo više ili manje uspješno, uglavnom svi imamo barem po jednu izvanškolsku aktivnost. Nakon sjedenja u školi i kod kuće, izvanškolska aktivnost pretvara se u “gušt” i “ispušni ventil”. Ne znam jeste li znali da svakog dana na hodniku naše škole susrećete najbolju rukometnu juniorsku vratarku Hrvatske.

Ovo je razgovor sa njom, predstavljamo vam Anamariju Antolović.

* **Za koji klub igraš i koliko?

Igram za ŽRK Koku i treniram već pet godina.

*** Tko ti je trener?

Trenerica mi je Snježana Horvat.

***Tko su ti uzori?

Uzori su mi vratarke Jelena Grubišić i Ivana Jelčić.

***Tko ti je najveća podrška?

Najveća podrška mi je obitelj. Ona me bodri od početka.

***Kakav je osjećaj biti najbolja juniorska vratarka Hrvatske?

 Osjećaj je odličan! Mislim, kad sam primila pehar jako sam se iznenadila. Ne mogu to opisati, to jednostavno treba doživjeti.

***Kako si postala najbolja vratarka?

Treba samo jako puno vježbati i u to uložiti puno truda, a trud se uvijek isplati.

~~~

Ponosni smo što u našoj Školi imamo tako uspješnu sportašicu. Nadamo se da će Anamarija i dalje nizati sportske uspjehe. Želimo joj puno sreće!

anamarija

Razgovarali i razgovor obradili: Renato Ratkajec i Martin Vresk, 7.a