Proljeće kuca na vrata

O proljeću su nam pisali učenici 3.c

Eto proljeća

Stiglo nam je proljeće, a s proljećem počinju dječje radosti i veselje. Proljeće je moje najljepše godišnje doba, probudi se cijela priroda pa tako i ja. Sunce me trgne iz takozvanog zimskog sna. Sunce svojim zrakama sve jače grije i obasjava lica. U proljeće se sve zeleni, niknu prvi vjesnici proljeća: visibabe,  jaglaci, ljubičice… dani postaju sve duži, a noći sve kraće. Vraćaju se ptice selice. Čuje se žamor ptica. Doslovno sve se probudilo. Igrališta su prepuna djece, ljuljačke se opet ljuljaju ,klackalice klackaju i sve je prepuno vike i galame.

Eto, to je proljeće!

 Teo Golub, 3. c

Buđenje proljeća

U mom kraju budi se proljeće. Cvijeće šarenih boja prekriva livade i vrtove. Blistavo sunce sja i mami nas na igru. Ljudi počinju s radovima na vrtu i poljima. Drveće odjeva novo ruho, a voćke su pune cvjetova. Zrakom lete leptiri, a ujutro nas budi pjev ptica. Probuđene su i pčele koje razigrano lete od cvijeta do cvijeta.

Volim proljeće u svom kraju, jer sa proljećem dolazi radost i veselje!

Petar Košćak, 3. c

Proljeće  u  dvorištu

U  posljednje  vrijeme u mom dvorištu događaju se  velike promjene. Nema više snijega, nema više leda. Procvalo je cvijeće: ljubičice, jaglaci i visibabe. U travi su procvale tratinčice. Na cvjetnjaku su počele nicati raznovrsne biljke, a iznad cvjetnjaka lete leptiri i pčele. Sunce toplije grije i dani su duži. Sva bića se vesele dolasku proljeća.

 Simona Crnčić, 3. c

Buđenje proljeća

Proljeće se u mom kraju budi na razne načine. Čuju se mnogi zvukovi, a neki od njih su: cvrkut ptica, lajanje pasa, vikanje djece… U proljeću ima puno boja. Drveće pupa, rastu visibabe, jaglaci…, nebo je vedro i plavo. Jutra su hladna, a u podne je toplo. Sve je više sunca i ljudi su bolje volje. Biljke niču iz sjemena, ljudi se laganije odijevaju, djedovi i bake okopavaju vrt. To su sve načini na koje se proljeće budi u mom kraju.

                                                                                                              Dominik Belaj, 3.c

Veselo buđenje proljeća u mom zavičaju

 Nebo je vedro, ptice cvrkuću, cvijeće se budi, a djeca se vani igraju i skaču. Sunce sve više grije. Sve je veselo i šareno. Manje je automobila, a više bicikala. I ja ću sjesti na svoj i lagano vozeći se prirodom uživati u veselom buđenju proljeća.

Tia Brndušanović, 3. c

Probuđeno proljeće 

Zima je završila i došlo je proljeće. Kad sam pogledao kroz prozor, na travnjaku sam ugledao male bijele cvjetiće. To su bile tratinčice. U susjednom dvorištu procvala je rana trešnja. Bila je puna malih bijelih cvjetića. Pri kraju dvorišta u maminom cvjetnjaku prolistali su tulipani, a narcise samo što nisu procvjetale. Dvorište je puno veselije nego u zimi, jer čujem ptičice kako veselo cvrkuću.

                                                                        Bruno Breški, 3.c

  Proljeće i ja

 Jednog jutra začuo sam zvuk pjevanja ptica. Pogledao sam na kalendar i vidio da je prvi dan proljeća. Putem u školu sam vidio razno cvijeće: jaglace, visibabe, ljubičice i zvončiće. U školi na satu prirode i društva učili smo što se sve događa u proljeće.Učiteljica nam je dala zadaću da moramo otići u prirodu i napisati kako je bilo. Poslije škole s ujakom sam išao na livadu. Gledali smo ptice i cvijeće, a nakon toga napisao sam sve što smo radili. Imao sam najbolju zadaću. To je bilo najljepši početak  proljeća.

Denis Belčić, 3.c