Predstavljamo naše učenike – Karlo Posnjak

Od 20. do 23. ožujka 2014. godine u Sremskoj Mitrovici, u Srbiji, održalo se međunarodno natjecanje“4. FESTIVAL PIJANIZMA” na kojem je učenik 7. b naše škole Karlo Posnjak osvojio prvo mjesto sa zavidnih 98,20 bodova. 

Karlo svaki dan prolazi hodinicima naše škole, a rijetko tko od suučenika zna da svoje slobodno vrijeme provodi družeći se s glasovirom.

Koliko dugo sviraš glasovir?

– Sviram četiri godine.

Imaš li mnogo nagrada, molimo te, nabroji nam neke od njih.

– Imam, a neke od najvažnijih su mi kada sam osvojio 2. mjesto na državnom natjecanju u Dubrovniku, bio sam na natjecanjima u Italiji i Sloveniji na kojima sam osvojio prve nagrade i još imam posebne nagrade za najbolje izveden djelo iz klasicizma i za najobećavajućeg mladog glazbenika. Nedavno sam bio i na natjecanju u Srbiji na kojem sam isto osvojio prvu nagradu.

Tko ti je mentor?

– Moj profesor je Danijel Ljubić.

Imaš li potporu i čiju?

– Da, dosta mi je važna potpora moje obitelji i svih oko mene.

Planiraš li se i dalje tako ozbiljno baviti glasovirom?

– Da, naravno, sva ova natjecanja na kojima sam bio su mi veliki poticaj za dalje.

Karlu smo zahvalili na razgovoru i zaželjeli mnogo uspjeha i još pregršt nagrada.

razgovarala: Soraya Rafaela Bodalec, 7.c