Kad ti priđe predsjednica

Naša novinarka Anamarija Višnjić, uskoro učenica 5.b, imala je čast da joj se obrati predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović. Evo što nam je Ana napisala.

Anamarija i predsjednica

Anamarija i predsjednica

U četvrtak,  27.08. u našem gradu u poslijepodnevnim satima  boravila je predsjednica Republike Hrvatske gospođa Kolinda Grabar Kitarović. I ona je, kao i mnogi drugi, posjetila naš Špancirfest.
U isto vrijeme i ja sam se našla na prostoru Staroga grada, pri tome ne znajući da će tu boraviti i predsjednica.
Malo iznenađena kad sam je ugledala, a diveći se mnoštvu djece koja su  joj bez straha prilazila, pomislila sam kako su ta djeca hrabra.U tom trenutku – šok. Predsjednica mi je samoinicjativno prišla, pozdravila me i započela sa mnom razgovor. Meni su se odsijekle noge, zapravo ne noge jer sam sjedila u svojim kolicima, nego mozak! Automatski sam odgovarala na pitanja koja mi je predsjednica upućivala. Znate ono:  ime, godine, razred, škola, što izvan škole…. Na kraju razgovora bila je spomenuta muzička i violončelo. Predsjednica je  rekla da je moram pozvati na koncert kad dođe do njega.

Možeš mislit! Koncert i na njemu još predsjednica! Bilo bi cool, ali teško ostvarivo.

Anamarija Višnjić, 5.b

Komentiraj